Facebook

إحياء ذكرى خالد سعيد





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 التعليقات:

  1. الله يرحكم يا خالد سعيد .. يا شهيد مصر

    ردحذف
  2. خالد سعيد وباقي شهداء مصر .... شهيد يرحل وشعب يُبعث

    ردحذف
  3. ربنا يرحمه يارب ويسكنه فسيح جناته

    ردحذف
  4. والله العظيم ده تهريج , يوسف بطرس غالي "الهارب" ياخد 30 سنه و الكلاب دول تتاجل قضيتهم , و بيقولك القضاء نزيه , ابقي سلملي علي المعلم نزيه

    ردحذف
  5. الشعب يريد تطهير القضاء واعادة النظر ف اختيار وكلاء النيابة الجدد وان يتم الاختيار بناءا ع الكفاءة ( لا للواسطة لا للرشوة لا للتوريث )

    ردحذف
  6. هي الوقفة الصامتة فين يعنى هنوقف مش هنهتف .. بس كدة هيقولوا ان احنا جبناء .. لازم نهتف

    ردحذف
  7. ان شاء الله في الاسكندرية كمان علي البحر الواقفه الصامته يوم الاتنين 6 / 6

    ردحذف
  8. الوقفة هتكون على كل كورنيش فى مصر النهاردة

    ردحذف
  9. يا جماعة بقه خلاص كفاية كدة وقفات عاوزين نشتغل الله يرحمه هو شهيد
    بس الوقفة هتعملوا ايه كفايا بقه

    ردحذف
  10. الاستاذ اللى بيقول كفايا الوقفة هتعملوا ايه احنا هنوقف علشان ذكرى استشهاده وده حقه علينا انت لو كنت مكانه احنا مكناش هنسيب حقك وكنا هنوقف معاك .. والشغل احنا بنشتغل كلنا عارفين مين اللى عاوز الشغل يوقف .. وبعدين يعنى هيحصل ايه محنا مش بنجيب غير ملاليم ولما بنطالب بحقنا بتقولوا كفايا .. عجبي

    ردحذف
  11. انا مش اقصد حاجة اصلى انا تعبت اوى ومسئول عن اسرة .. انا هاجى النهاردة وهوقف معاكم علشان خالد سعيد اخويا .. وانا خالد سعيد .. كلنا خالد سعيد

    ردحذف

أضف تعليق